Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2473 volgers blijven op de hoogte!
WijVerhurenPrinters.nl bedrijfsprofiel
Logo WijVerhurenPrinters.nl
WijVerhurenPrinters.nl is de onafhankelijke online aanbieder van Managed Print Services voor het MKB en de professionele printsector. Het bedrijf combineert innovaties op het gebied van e-commerce, logistiek en klantenservice en past deze als eerste toe in de Nederlandse markt. Alle printers en multifunctionals - van A4 systemen tot grote productieprinters - van de aangesloten partners zijn op www.wijverhurenprinters.nl te selecteren en te configureren. De fabrikant van de door de klant gekozen systemen verzorgt de service delivery: financiering, levering, installatie, onderhoud en levering van cartridges. De klant betaalt uitsluitend voor de gemaakte afdrukken. WijVerhurenPrinters.nl is business partner van HP en Xerox. Met andere fabrikanten worden gesprekken gevoerd. De aanpak van WijVerhurenPrinters.nl onderscheidt zich in gebruiksgemak en transparantie voor de klant.

Kies uw printer of multifunctional op www.WijVerhurenPrinters.nl

T : 0570-832364
E : contact@wijverhurenprinters.nl
W :

Volg WijVerhurenPrinters.nl op: facebook | twitter | youtube
Laatste persberichten
26 jun 2019 Na de overeenkomsten met HP en Xerox verdere completering MPS-portfolio

10 mei 2019 Start-up WijVerhurenPrinters.nl schudt de zakelijke printermarkt wakker
Bedrijfslocatie

Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl