www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl

NRC Media B.V. bedrijfsprofiel

Logo NRC Media B.V.
NRC Media is de uitgever van NRC Handelsblad, nrc.next en nrc.nl en verschillende webwinkels. Sinds we in maart 2010 officieel scheidden van De Persgroep, zijn we een zelfstandig mediabedrijf. Van onderdeel van een groot krantenconcern werden we een MKB’er. Dat biedt ons de kans om te ondernemen en te innoveren. We zijn een jong bedrijf, maar we beheren cultureel erfgoed. NRC Handelsblad is in 1970 ontstaan uit een fusie van het Algemeen Handelsblad uit 1828 en de Nieuwe Rotterdamsche Courant uit 1844.

Met kwaliteitsjournalistiek richten wij ons op de beslisser van vandaag en morgen. Onze lezers zijn in het algemeen hoogopgeleid, kapitaalkrachtig, autonoom en hebben een open wereldbeeld. Het is ons streven om hen te voorzien van relevante informatie op grond waarvan zij zelf meningen kunnen vormen, niet om onze eigen mening op te dringen.

KvK

Volg NRC Media B.V. via: facebook | twitter | instagram
Laatste persberichten
René Moerland nieuwe hoofdredacteur NRC Media