www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl
2474 volgers blijven op de hoogte!
Sodexo bedrijfsprofiel
Logo Sodexo
Sodexo, opgericht in 1966, is de wereldwijd leider in services die de 'Quality of Life’ bevorderen, een essentieel onderdeel in prestaties van organisaties en het welzijn van hun medewerkers. Sodexo is met 460.000 medewerkers actief in 72 landen. Met ruim honderd verschillende diensten en vijftig jaar ervaring behaalde het bedrijf in het boekjaar 2018 een omzet van 20,4 miljard euro. Sodexo is opgenomen in de CAC 40 index, FTSE 4 Good en de Dow Jones Sustainability Index.

In Nederland verzorgt Sodexo met circa 3.800 medewerkers het volledige scala aan facilitaire diensten voor het bedrijfsleven, industrie, overheidsdiensten, ziekenhuizen, zorginstellingen, hogescholen, universiteiten en offshore-installaties.

T : +31 (0)88 496 20 00
F : +31 (0)88 496 20 20
E : info.nl@sodexo.com
W :

Volg Sodexo op: twitter | linkedin
Laatste persberichten
24 apr 2019 Europese primeur: bezorgrobot in kantoordie zelf de lift bedient

16 apr 2019 Sodexo en Microsoft lanceren wereldwijd partnership ter verbetering van facility management intelligence
Bedrijfslocatie

Contentbureauwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl