www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.LVTPR.com
2496 volgers blijven op de hoogte!

e-shelter Amsterdam B.V. bedrijfsprofiel

Logo e-shelter Amsterdam B.V.
e-shelter is als datacenter operator een van de marktleiders in Europa met een aanbod van streng beveiligde datacenters voor het huisvesten en ontsluiten van IT omgevingen en netwerksystemen. e-shelter is met zijn datacenters aanwezig in de belangrijkste stedelijke markten in Europa en heeft op dit moment in totaal 400 MVA aan power capaciteit beschikbaar voor het leveren van schaalbare datacenter oplossingen.

Als dochteronderneming van NTT Communications is e-shelter onderdeel van een wereldwijd datacenter netwerk in meer dan 20 landen met ruim 400.000 vierkante meter beschikbare datacenter oppervlakte. e-shelter bedient klanten in verschillende sectoren waaronder financials, telecom operators, overheidsorganisaties, IT service en outsourcing providers, en cloud service providers. Naast e-shelter behoren ook Arkadin, Dimension Data, intelligence, NTT Communications, NTT Data en NTT Security tot NTT Group.

T : +31 23 569 8340
E : sales@e-shelter.com
W :

Volg e-shelter Amsterdam B.V. op: twitter | linkedin
Laatste persberichten
NTT’s colocatie bedrijf e-shelter opent eerste datacenter in Nederland, in Amsterdam
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.LVTPR.com