www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
Flanderijn bedrijfsprofiel
Logo Flanderijn
Flanderijn is van oorsprong een incasso- en gerechtsdeurwaardersorganisatie en bestaat sinds 1948. In de afgelopen jaren heeft Flanderijn zich ontwikkeld tot een full-service organisatie op het gebied van creditmanagement, betalingsbeheer en administratieve ondersteuning. De organisatie maakt op het speelveld van gerechtsdeurwaarders en incassobureaus op ieder niveau het verschil. Niet voor niets behoort Flanderijn dan ook tot de top van de incasso- en gerechtsdeurwaardersorganisaties in Nederland. Daarnaast staat klantgerichtheid hoog op de agenda binnen Flanderijn.

De gedegen kennis van de regio’s waarin Flanderijn actief is, is voor opdrachtgevers een belangrijke reden om te kiezen voor de expertise van deze gerechtsdeurwaardersorganisatie. De organisatie telt ruim 600 medewerkers, verdeeld over alle vestigingen. Zij beschikken over up-to-date kennis en vaardigheden om de meer dan 10.000 opdrachtgevers altijd optimaal van dienst te kunnen zijn. Flanderijn heeft zich in bijna 70 jaar ontwikkeld van een eenmanszaak in Rotterdam tot een toonaangevende organisatie met 12 vestigingen, waarvan 11 in Nederland en 1 in België.

T : 088 - 209 2444
W :

Volg Flanderijn op: twitter | linkedin
Laatste persberichten
14 nov 2019 Ouderwets huishoudboekje nog steeds populair voor financiële administratie

14 okt 2019 Slechts een op de vijf Nederlanders bespreekt probleemschuld met omgeving

28 aug 2019 Flanderijn stelt Dick de Graaf aan als Hoofd IT
Bedrijfslocatie