www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Flanderijn bedrijfsprofiel

Logo Flanderijn
Flanderijn is van oorsprong een incasso- en gerechtsdeurwaardersorganisatie en bestaat sinds 1948. In de afgelopen jaren heeft Flanderijn zich ontwikkeld tot een full-service organisatie op het gebied van creditmanagement, betalingsbeheer en administratieve ondersteuning. De organisatie maakt op het speelveld van gerechtsdeurwaarders en incassobureaus op ieder niveau het verschil. Niet voor niets behoort Flanderijn dan ook tot de top van de incasso- en gerechtsdeurwaardersorganisaties in Nederland. De gedegen kennis van de regio’s waarin Flanderijn actief is, is voor opdrachtgevers een belangrijke reden om te kiezen voor de expertise van deze gerechtsdeurwaardersorganisatie. De organisatie telt ruim 600 medewerkers, verdeeld over alle vestigingen. Zij beschikken over up-to-date kennis en vaardigheden om de meer dan 10.000 opdrachtgevers altijd optimaal van dienst te kunnen zijn. Flanderijn heeft zich in meer dan 70 jaar ontwikkeld van een eenmanszaak in Rotterdam tot een toonaangevende organisatie met 11 vestigingen, waarvan 10 in Nederland en 1 in België.

088 - 209 2444

KvK

Volg Flanderijn via: twitter | linkedin
Laatste persberichten