www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl

2515 volgers @ICTberichten

Deliverect bedrijfsprofiel

Logo Deliverect
Deliverect is een SaaS-bedrijf dat het management van online restaurantbestellingen vereenvoudigt. De software integreert alle online bezorgkanalen van een restaurant, zoals UberEats, Glovo en Deliveroo, op één platform. Dit resulteert in kostenbesparingen want er wordt geen tijd verspild aan het opnieuw invoeren van orders. Omdat alle bestellingen in één systeem zijn geregistreerd, is real-time rapportage en voorraadbeheer eenvoudig. Uiteindelijk levert Deliverect betere operationele resultaten en tevreden klanten.
Deliverect werd in 2018 opgericht door ondernemers Zhong Xu en Jan Hollez. Het bedrijf is gevestigd in Gent, België. Deliverect heeft als klanten onder andere de restaurantketens Absurd Bird, Goiko Grill, Lucy chang en Yoobi.

Laatste persberichten
Bedrijfslocatie

www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl