www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
2470 volgers blijven op de hoogte!
Atlassian bedrijfsprofiel

Achter elke grote prestatie, zit een team. Van medicijnen tot ruimtevaart tot rampenbestrijding en pizzabezorging: Atlassians producten helpen teams waar ook ter wereld om de mensheid vooruit te helpen met behulp van software. De missie is dan ook om het potentieel van elk team te ontketenen door open met elkaar te werken. Wereldwijd gebruiken meer dan 125.000 grote en kleine organisaties de software van Atlassian om hun teams beter samen te laten werken, waaronder NASA, BMW, TomTom en Visa. Atlassian werd in 2002 door twee studievrienden, Scott Farquhar en Mike Cannon-Brookes, opgericht. Gewapend met een droom en een creditcard van 10.000 Australische dollar, begonnen zij aan hun avontuur. In 2015 vond de beursgang plaats en anno 2019 is het team van Atlassian uitgegroeid tot 3000 Atlassians.

T : +31 20 796 0060
W :