Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

SAP Concur bedrijfsprofiel

Logo SAP Concur
SAP Concur is wereldwijd toonaangevend leverancier van geïntegreerde oplossingen voor reis-, onkosten- en factuurbeheer. Het bedrijf vereenvoudigt en automatiseert deze alledaagse processen zo veel mogelijk. Met SAP Concur worden medewerkers tijdens iedere zakenreis geholpen door een app. Onkosten worden makkelijk overgenomen in declaraties en het goedkeuren van facturen wordt een geautomatiseerd proces. Dankzij integratie van (vrijwel) real-time data en het gebruik van AI om 100% van de transacties te controleren, kunnen organisaties exact zien welke uitgaven worden gedaan, zonder zorgen over onverwachte of onduidelijke uitgaven. SAP Concur ontzorgt, maakt het werk makkelijker en helpt organisaties optimaal te opereren, iedere dag weer.

Volg SAP Concur via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Onderzoek SAP Concur kijkt naar de impact van het coronavirus op zakenreizen

Werknemers bereid tot langere trips als zakenreizen daarmee duurzamer worden