Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl

SAP Concur bedrijfsprofiel

Logo SAP Concur
SAP Concur is wereldwijd toonaangevend leverancier van geïntegreerde oplossingen voor reis-, onkosten- en factuurbeheer. Het bedrijf vereenvoudigt en automatiseert deze alledaagse processen zo veel mogelijk. Met SAP Concur worden medewerkers tijdens iedere zakenreis geholpen door een app. Onkosten worden makkelijk overgenomen in declaraties en het goedkeuren van facturen wordt een geautomatiseerd proces. Dankzij integratie van (vrijwel) real-time data en het gebruik van AI om 100% van de transacties te controleren, kunnen organisaties exact zien welke uitgaven worden gedaan, zonder zorgen over onverwachte of onduidelijke uitgaven. SAP Concur ontzorgt, maakt het werk makkelijker en helpt organisaties optimaal te opereren, iedere dag weer.

Volg SAP Concur via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Concur Detect by Oversight: nieuwe oplossing pakt fraude en niet-conforme uitgaven aan met AI

Bedrijven moeten zich voorbereiden op herstel van het zakenreizen, vanaf eind 2021