www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

Viperty B.V. bedrijfsprofiel

Logo Viperty B.V.
Van strategie tot begeleiding. Viperty bedenkt, ontwerpt en begeleidt oplossingen waarin creativiteit en techniek elkaar versterken. We kruipen in de huid van de klant en proberen daarmee zoveel mogelijk te ontzorgen. Wij motiveren onze klanten om hún klanten beter te gaan bedienen.

Elk bedrijf heeft recht op on-demand hulp
Viperty B.V. heeft als doel te werken naar een 100% online service. Viperty wil een voorbeeld zijn voor andere consultancy bedrijven en hoopt een verandering teweeg te brengen in de consultancy business die iedereen in de branche ten goede komt. Viperty wil bewijzen dat het anders kan en dat iedereen positief kan profiteren van betere werk- en leefomstandigheden in deze industrie.

Viperty doet dit met een team van gepassioneerde professionals die staan voor vernieuwing, innovatie en betrouwbaarheid.

Waarom Viperty is opgericht:
De wereld verandert! Dynamiek is het toverwoord. Mensen verwachten steeds meer flexibiliteit en willen sneller geholpen worden. Steeds meer bedrijven spelen in op de wensen van de klant. Maar wie voldoet aan de wensen van deze bedrijven? De ICT-organisaties en consultancy bedrijven zijn vaak grote, logge bedrijven met veel overhead en verre van flexibel. Daar brengt Viperty verandering in!

Willen bedrijven van waarde zijn en blijven, dan vraagt dat om verandering. Viperty helpt daarbij! De meerwaarde van Viperty B.V. zit in onze mensen; onze community vormt het hart van de organisatie.

In een wereld waarin alles digitaliseert en automatiseert is Viperty B.V. uw sparring partner, onderscheidend door zijn laagdrempelige karakter, de inzet van automated consultancy en hulp on demand.

Viperty kan ingeschakeld worden door alle bedrijven en organisaties voor business vraagstukken. Echter hebben we veel affiniteit en ervaring met bedrijven in de maakindustrie en multinationals met een hoofdvestiging in Nederland.

+31 (0)20 - 244 28 12
info@viperty.com

KvK

Volg Viperty B.V. via: facebook | twitter | linkedin | instagram