www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekersContentbureau

Poly bedrijfsprofiel

Logo Poly
Plantronics, Inc. (‘Poly’ – voorheen Plantronics en Polycom) (NYSE: PLT) is een wereldwijd communicatiebedrijf dat authentieke menselijke connectie en samenwerking mogelijk maakt. Poly combineert legendarische audio-expertise en krachtige video- en vergadercapaciteiten om de afleidingen, complexiteit en afstand te overwinnen, die communicatie binnen en buiten de werkomgeving lastig maken. Poly gelooft in oplossingen die het leven makkelijker maken wanneer ze samen en met de diensten van onze partners werken. Onze headsets, software, deskphones, audio- en videovergaderingsopties, analytics en diensten worden wereldwijd gebruikt en zijn de toonaangevende keuze voor elk soort werkplek.

KvK

Volg Poly via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Regioscholen in Zeeuws-Vlaanderen stappen over op ‘extended classroom’-concept