www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

Poly bedrijfsprofiel

Logo Poly
Poly is een internationaal communicatiebedrijf dat zich richt op het faciliteren van betekenisvolle, menselijke verbindingen en samenwerkingen. Poly combineert zijn audio-expertise en krachtige video- en vergadermogelijkheden om uitdagingen op het gebied van afleiding, complexiteit en afstand op de werkvloer weg te nemen. Het bedrijf gelooft in oplossingen die het leven makkelijker maken als ze samenwerken met verschillende platformen en diensten van partners. De headsets, software, desktoptelefoons, audio- en videoconferentieoplossingen, analytics en services van het bedrijf worden wereldwijd door zowel consumenten als bedrijven gebruikt en zijn de toonaangevende keuze voor elk type werkplek.

KvK

Volg Poly via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Poly introduceert Room Solutions voor Microsoft Teams Rooms voor slimme, eenvoudige en consistente samenwerking