www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
Poly bedrijfsprofiel
Logo Poly
Poly is een internationaal communicatiebedrijf dat zich richt op het faciliteren van betekenisvolle, menselijke verbindingen en samenwerkingen. Poly combineert zijn audio-expertise en krachtige video- en vergadermogelijkheden om uitdagingen op het gebied van afleiding, complexiteit en afstand op de werkvloer weg te nemen. Het bedrijf gelooft in oplossingen die het leven makkelijker maken als ze samenwerken met verschillende platformen en diensten van partners. De headsets, software, desktoptelefoons, audio- en videoconferentieoplossingen, analytics en services van het bedrijf worden wereldwijd door zowel consumenten als bedrijven gebruikt en zijn de toonaangevende keuze voor elk type werkplek.

T : +31237440600
F : +31237440601
W :

Volg Poly op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
15 nov 2019 Nieuwe Bluetooth-headsets van Poly bieden meer connectiviteitsopties en gebruiksvrijheid

23 okt 2019 Poly brengt leven in de vergaderzaal met kinderlijk eenvoudige videoconferencing-apparaten

23 sep 2019 Poly introduceert volgende generatie draadloze Savi-headsets
 Poly persberichtenarchief (282 berichten)
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nl