Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl

Rond bedrijfsprofiel

Logo Rond
Innovation partner & trusted advisor
rond is de partner voor grote en middelgrote organisaties op het gebied van Business Intelligence en Enterprise Apps. rond is een succesvol partner van software vendors zoals Mendix, SAP en Qlik. Consulting, software, solutions, maintenance en inshoring staan centraal in ons portfolio. Een innovatief, creatief en snelgroeiend bedrijf dat zich onderscheidt door kennis en kwaliteit.

Duurzaam meer waarde scheppen
We doen, binnen de context van een commerciële organisatie, het maximaal mogelijke voor onze klanten, partners, collega’s en de maatschappij. Door onszelf, onze klanten en onze partners steeds uit te dagen, halen wij doelen en verleggen wij grenzen. Hierdoor profiteren wij niet alleen van het ecosysteem waar wij deel van uitmaken, maar voegen wij ook duurzaam waarde toe.

Maatschappelijk verantwoorde organisatie
Duurzaam meer waarde scheppen staat aan de basis van alles wat rond doet. Bij ons draait het niet alleen om omzet, maar ook om de manier waarop we ons geld verdienen. Jaarlijks gaat 10% van onze EBITA naar goede doelen, waaronder de stichting bewust rond. Deze stichting is een initiatief van rond en zet zich in voor ouderen in een achterstandspositie. Neem ook een kijkje op de website van de Stichting bewust rond en bekijk onze MVO activiteiten en schenkingen waarmee wij vele mensen blij maken.

info@rond.nu

Volg Rond via: twitter | linkedin
Laatste persberichten
ThoughtSpot leider in Gartner Magic Quadrant 2019