www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!

ConoScenza bedrijfsprofiel

Logo ConoScenza
Wij zijn ConoScenza, een IT-dienstverlener met een sterke focus op het business-succes van onze klanten. Het is namelijk onze missie om organisaties nu en in de toekomst te laten excelleren door ICT. Dit maken wij mogelijk door organisaties vanuit diepgaande vakkennis (van advies en implementatie t/m beheer) te ondersteunen bij de inzet van de juiste ICT-oplossingen.

We leveren onze klanten niets minder dan het beste: het best passende advies, de beste kwaliteit en de beste service. En we bieden het beste aan onze professionals, want zij zijn de sleutel tot uw en ons succes.

ConoScenza: ‘met kennis’:
ConoScenza is het Italiaanse woord voor ‘met kennis’. Kennis en kunde gecombineerd met enthousiasme en passie is waarmee wij dagelijks onze opdrachtgevers van dienst zijn.

Onze dienstverlening:
Met ruim 90 professionals ondersteunen wij organisaties, middels professional services, projecten/consultancy en/of managed services, bij het inrichten en onderhouden van ‘best-fit’ werkplekinfrastructuren.

M. Brilman
T : 085-3033663