www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2491 volgers blijven op de hoogte!

BTG bedrijfsprofiel

Logo BTG
Branchevereniging Telecommunicatie Grootgebruikers (BTG) behartigt sinds 1986 de belangen van Nederlandse bedrijven en instellingen die op grote schaal gebruikmaken van bedrijfscommunicatie. BTG organiseert hiertoe netwerkbijeenkomsten, waarbij het delen van kennis en ervaring centraal staat. BTG vertegenwoordigt haar leden bij binnen- en buitenlandse toezichthouders. De vereniging telt ruim 180 leden binnen zowel het bedrijfsleven als de overheid. Dit zijn overheidsorganisaties, commerciële bedrijven, kennisorganisaties, leveranciers van telecomdiensten en providers. Zowel de vraag- als de aanbodzijde is dus vertegenwoordigd in de vereniging.

De serviceorganisatie van BTG, TGG, levert diensten rondom de inkoop van telecommunicatieproducten en -diensten. Ook handelt TGG de administratieve verwerking van complexe facturering af.

T : 0348 - 495045
W :

Volg BTG op: twitter | linkedin
Laatste persberichten
Hub gaat lantaarnpaal vervangen in Smart City

BTG zet de toon voor gerichte ICT-ontwikkeling

BTG introduceert TGG/BTG ICT Development index; 40 procent organisaties gaat komend jaar aanzienlijk meer investeren in ICT
Bedrijfslocatie

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl