www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
Quinyx Netherlands bedrijfsprofiel
Logo Quinyx Netherlands
Quinyx is een cloud-gebaseerde software voor mobiel workforce management, dat pijlsnelle brandstof voorziet aan personeel binnen dienstensectoren, om zowel mensen als bedrijven te laten groeien. Quinyx werd opgericht door CEO Erik Fjellborg na een zomer gewerkt te hebben bij McDonald’s. Nadat hij zag hoe moeilijk het voor managers kan zijn om handmatig een personeelsplanning op te stellen, creëerde Erik de eerste toonaangevende en cloud-gebaseerde mobiele software die workforce management radicaal heeft verbeterd. McDonald's was dol op de oplossing van Erik en werd de eerste klant van Quinyx.

Vandaag helpt Quinyx enkele van ‘s werelds grootste bedrijven om tijd en geld te besparen, de productiviteit te verhogen en mensen te laten genieten van hun werk. Met een kernklantenbasis in Europa heeft Quinyx kantoren in het Verenigd Koninkrijk, Zweden, Finland, Duitsland, Noorwegen, Denemarken en Nederland. De software van Quinyx is ook wereldwijd geïmplementeerd, onder andere in China, Japan en Korea. Tot de klanten behoren Burger King, Rituals Cosmetics, Swarovski, IHG, Boots, Virgin Atlantic, London City Airport, Benugo, Papa Johns en Odeon Cinemas Group.

W :

Volg Quinyx Netherlands op: facebook | twitter | linkedin | youtube | instagram
Laatste persberichten
29 mei 2019 Gebrek aan personeelsmanagementstrategie zorgt voor 35 procent meer verloop in de flexibele workforce

16 mei 2019 37 procent van de flexibele workforce heeft onvoldoende kennis en vaardigheden in huis

2 mei 2019 Gebrek aan flexibiliteit jaagt medewerkers met onregelmatige diensten de deur uit
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl