www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

Quinyx bedrijfsprofiel

Logo Quinyx
Quinyx biedt software voor workforce management aan die het personeel in de dienstverlenende industrie helpt om mensen en bedrijven te laten groeien. Quinyx helpt meer dan 850 bedrijven over de hele wereld om personeelsplanning te optimaliseren met AI-voorspellingen, tijd rapportages efficiënter te maken, kosten te verlagen, te voldoen aan wetgevingen en betrokken te zijn met werknemers. Quinyx, wiens klanten zich voornamelijk in Europa bevinden, heeft kantoren in de VS, het VK, Nederland, Duitsland, Zweden, Finland, Noorwegen en Denemarken. Klanten zijn onder meer McDonald’s, Starbucks, Domino’s, Oatly, Maersk, London City Airport, Virgin Atlantic, Hilton, IHG, Rituals, Swarovski, Odeon Cinemas Group en DHL.

sales.nl@quinyx.com

KvK

Volg Quinyx via: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog | instagram
Laatste persberichten