Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl

bunq bedrijfsprofiel

Logo bunq
bunq is in 2012 opgericht door Ali Niknam (1981). bunq was de eerste bank in 35 jaar die een nieuwe Europese bankvergunning wist te bemachtigen. Niknam wilde de traditionele banksector radicaal veranderen en investeerde daarvoor zelf 44,9 miljoen euro in zijn nieuwe bank. Het meest recente openbaar gemaakte bedrag aan ingelegd banktegoed bij bunq is 433.410.761,00 euro op basis van de deposito's in december 2019. In de loop van 2019 is het totale banktegoed verdubbeld en het bedrag neemt nog dagelijks toe. bunq is momenteel actief op 30 Europese markten: Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Italië, Spanje, Frankrijk, België, Ierland, Bulgarije, Kroatië, de Republiek Cyprus, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Griekenland, Hongarije, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Zweden, het Verenigd Koninkrijk en Noorwegen en IJsland.

+31(0) 20 205 1337

KvK

Volg bunq via: facebook | twitter | linkedin | youtube | instagram
Laatste persberichten