www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
Innopay bedrijfsprofiel
Logo Innopay
INNOPAY is een internationaal consultancybureau op het gebied van digitale transacties. Het bureau helpt organisaties – waar ook ter wereld– de kansen die het tijdperk van digitale transacties biedt, ten volle te benutten.

Sinds de oprichting in 2002 is INNOPAY uitgegroeid tot een internationale speler met een groeiend aantal vestigingen, waaronder in Amsterdam, Berlijn en Frankfurt. Het hoofdkantoor staat in Nederland, waar het bureau marktleider is. INNOPAY is founding member van Holland FinTech, een hub die fintech organisaties uit Europa, de Verenigde Staten, het Midden-Oosten en Azië met elkaar verbindt. Het team bestaat uit meer dan 50 experts op het gebied van Digitale Identiteit, Data Delen, Open Banking, Payments en Digital CSR.

T : +31 20 6580651
E : info@innopay.com
W :

Volg Innopay op: twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
6 nov 2019 INNOPAY nieuwe implementatiepartner van iSHARE

31 okt 2019 Innopay is mede-organisator van Data Sharing Days 2020: hét Europese (netwerk)evenement over data soevereiniteit

15 okt 2019 Managementboek van het Jaar 2019 ‘Alles Transactie’ nu ook beschikbaar in het Engels
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl