www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

Stichting Innofest bedrijfsprofiel

Logo Stichting Innofest
Negen van de tien innovaties faalt, omdat een prototype onvoldoende getest wordt. Innofest doet daar wat aan en zet vooraanstaande Nederlandse festivals in om innovaties te testen. De deelnemende festivals stellen hun festivalterrein open als een levend laboratorium. Een festival is een soort tijdelijke minimaatschappij, waar festivalbezoekers zich in zekere zin gelijk gedragen als in de echte wereld: ze bewegen, eten en ze slapen. Het verschil met de echte wereld is dat er een hek om het festivalterrein staat. Dat maakt festivals een perfecte testomgeving voor startups, bedrijven, ondernemers en studenten om hun prototypes grondig in de praktijk testen voordat ze naar de markt gaan.

info@innofest.co

KvK

Volg Stichting Innofest op: facebook | twitter | linkedin | instagram
Laatste persberichten