www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers

MediWeetjes.nl bedrijfsprofiel

Logo MediWeetjes.nl
MediWeetjes.nl is een nieuw online platform dat op toegankelijke en journalistieke wijze informeert over nieuwe ontwikkelingen en innovaties waar mensen met een (chronische) ziekte of aandoening direct iets aan hebben.

‘Vanaf 2040 heeft meer dan de helft van de bevolking een chronische ziekte of aandoening. Denk hierbij aan artrose en diabetes, hart- en vaatziekten en psychische stoornissen. Hoe prettig is het dan als alle praktische, ondersteunende informatie bij elkaar op één platform te vinden is?’ Aldus Suzanne Torenvliet, initiatiefnemer en redacteur van MediWeetjes.

‘Door medische, praktische innovaties te delen met een groot publiek zorgt mediweetjes.nl voor een brede verspreiding van praktische kennis en informatie. Niet alleen bij mensen met een ziekte maar ook bij hun omgeving.’

redactie@mediweetjes.nl

KvK

Volg MediWeetjes.nl via: facebook | twitter | linkedin