www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
Mindspace bedrijfsprofiel
Logo Mindspace
Mindspace is de snelgroeiende wereldwijde leverancier van stijlvolle en inspirerende kantoorruimtes voor teams van elke omvang. Het bedrijf exploiteert ruimtes op toplocaties in grote wereldsteden in de Verenigde Staten, Polen, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Nederland, Polen, Roemenië en Israël. Dankzij de flexibele all inclusive lidmaatschapsopties van Mindspace kunnen leden zich richten op het laten groeien van hun bedrijf terwijl ze profiteren van waardevolle voordelen en kortingen bij wereldwijde en lokale dienstverleners zoals Alibaba Cloud, Amazon Launchpad en Jimdo, nabijgelegen restaurants, autoverhuur, hotels, sportscholen en spa’s. Onder de klanten van Mindspace bevinden zich toonaangevende merken, zoals Microsoft, Yahoo!, Spotify, Barclays Bank, Schwan-Stabilo, M & C Saatchi, Legia Warschau, Visa, Frank Recruitment Group, ABSL, Techstars Accelerator en Startupbootcamp. Bezoek: mindspace.me

T : 030 65 65 070