Contentbureauwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2499 volgers blijven op de hoogte!

Nextbase bedrijfsprofiel

Logo Nextbase
Nextbase bracht in 1999 voor het eerst zijn innovatieve dashcams op de markt. Op dit moment worden deze verkocht door Europa’s populairste retailers, zoals Halfords, Bol.com, Coolblue, Saturn en MediaMarkt. Nextbase is de grootste fabrikant van dashcams van het Verenigd Koninkrijk met een marktaandeel van 83 procent in volume, volgens gegevens van onafhankelijk retailanalist GfK. De verkoop van dashcams – kleine, op de voorruit gemonteerde camera’s die registreren wat er op de weg gebeurt – is sinds 2015 met 671 procent gestegen. Dit maakt deze productgroep de snelst groeiende categorie binnen de consumentenelektronica. Research door GfK voorspelt dat het gebruik van dashcams in het Verenigd Koninkrijk tot 2019 sterk zal toenemen: veertien procent van de totale Engelse markt zal dan een dashcam gebruiken. In Europa is het gebruik van dashcams sterk toegenomen nadat de wet in Duitsland en Zweden in 2018 werd aangepast, waardoor videobeelden nu als bewijs mogen dienen in de rechtszaal.

W :

Volg Nextbase op: facebook | twitter | linkedin | youtube | instagram
Laatste persberichten
Nextbase introduceert nieuwste Series 2-dashcam op CES 2020

Nextbase introduceert Series 2-Dashcams in Benelux

Op wintersport met de auto? Houd rekening met verschillen in wetgeving voor dashcams
Bedrijfslocatie

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl