www.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2488 volgers blijven op de hoogte!

Strikwerda Investments bedrijfsprofiel

Logo Strikwerda Investments
Strikwerda Investments (“SI”) is een familiale investeringsmaatschappij. SI is ontstaan na de beursgang van IT dienstverlener TAS International in 1998. In 2000 zijn de investeringen gestructureerd via SI en sindsdien wordt zeer gefocust geïnvesteerd binnen zowel private als public equity. Private equity heeft een succesvol track record in een aantal sectoren waarbij de laatste jaren sterk is geconcentreerd op de ICT markt in de Benelux met als resultaat de verkoop van Total Specific Solutions aan Constellation Software Inc. in 2013 en TASS aan Altran Technologies SA.

Door het karakter van de investeringsmaatschappij als family office kunnen we het lange termijn denken integreren in de plannen van onze deelnemingen. SI heeft permanent kapitaal en is hierdoor niet gebonden aan een bepaalde exit termijn.

SI denkt vanuit markten, eindgebruikers en biedt sectorgerichte plannen en onderscheidende kennis. Dit biedt ons de mogelijkheid heel gericht naar de juiste bedrijven te kijken en waarde te kunnen toevoegen.

Door de diepgaande kennis van onze medewerkers en ons zorgvuldige opgebouwde netwerk in specifieke markten zijn wij in staat de deelnemingen in de volle breedte te ondersteunen in bijvoorbeeld business- of strategy development en wanneer opportuun de operationele implementatie daarvan naast het louter bieden van kapitaal. Waarbij het uitgangspunt is dat de kennis van onze medewerkers wordt overgedragen en de deelnemingen de kennis in de toekomst zelfstandig kunnen toepassen.

De kennis en ervaring van SI brengt met zich mee dat op originele wijze naar deelnemingen wordt gekeken. Door bijvoorbeeld deelnemingen onder een vlag te laten samenwerken, positionering aan te scherpen of het productaanbod van een deelneming te versterken kan nieuwe waarde worden gecreëerd en de totale de waarde van deelneming worden vergroot. Uiteraard werken de medewerkers van SI hierbij samen met de deelnemingen.

T : +31 35 538 84 29
E : info@strikwerdainvestments.nl
W :

Volg Strikwerda Investments op: linkedin
Laatste persberichten
DatacenterNext sluit zich aan bij Total Specific Hosting om verdere groei te realiseren

NEH EN VANCIS BUNDELEN KRACHTEN EN VORMEN TOTAL SPECIFIC HOSTING
Bedrijfslocatie