Herken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

2515 volgers @ICTberichten

GrassGreener Europe bedrijfsprofiel

Logo GrassGreener Europe
GrassGreener Europe (GGE) is een disruptieve recruitment organisatie met een uitzonderlijk hoge succesrate. GGE hanteert een wetenschappelijke methodiek die voortkomt uit de eigen ondernemerservaring van oprichters en eigenaren Eli Barenholz en Henriette Oppenheim. De methodiek wordt de BarHeim-methode genoemd. Het succes van de BarHeim-methode bewijst zich door een uitzonderlijk hoge succesrate (van >96% retentie na 12 maanden), met 95% terugkerende klanten en 98% tevreden kandidaten. GrassGreener Europe heeft de afgelopen jaren met succes hogere managementfuncties ingevuld voor diverse organisaties als PostNL, KPN, VDL Nedcar, Netafim, Voergroep Zuid, ICTZ, Tibco, Avepoint, Celanese, Telstar en TrustChem EU.

info@grassgreenereurope.com

Volg GrassGreener Europe ook via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Voergroep Zuid vindt juiste bestuurders met GrassGreener