Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl
2481 volgers blijven op de hoogte!

AvePoint bedrijfsprofiel

Logo AvePoint
Meer dan 16.000 bedrijven en 6 miljoen SharePoint- en Office 365-gebruikers wereldwijd vertrouwen op AvePoint-software en -diensten voor datamigratie, backup, beveiliging en beheer van hun gegevens, zowel in de cloud, on-premises als in hybride omgevingen. AvePoint richt zich op operational governance, duurzame adoptie van enterprise collaboration, datamanagement en databescherming. De oplossingen van Avepoint worden gebruikt in diverse sectoren, van juridische, financiële en productiebedrijven tot zorginstanties, onderwijs, de maakindustrie, overheden en defensie. Het bedrijf is Microsoft Global ISV Partner, was viermaal Microsoft Partner of the Year, heeft zes keer de Inc. 500/5000 lijst gehaald, en kwam vijf keer voor in de Deloitte Technology Fast 500. AvePoint is opgericht in 2001, en heeft zijn hoofdkantoor in Jersey City, NJ.

T : +31 (70) 7011100
W :