www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2475 volgers blijven op de hoogte!
Newgen Payments bedrijfsprofiel
Logo Newgen Payments
Newgen gebruikt een niet-deterministisch wiskundig model om de aangesloten acquirers (partijen die de betalingen verwerken, zoals banken) te rangschikken.

Per transactie wordt realtime, met behulp van een keur aan informatie, bepaald naar welke partij de transactie wordt doorgestuurd. Newgen's portal stelt webwinkels in staat om de betalingsrouteringsregels te configureren op basis van meerdere parameters, waaronder valuta, land, krediet, Card BINs, etc. Ook biedt Newgen Payments unieke device fingerpinting, internetvpn / proxy-detectie, regels voor transactiesnelheid en IP-gebaseerd Geofencing.
Newgen's conversie-verbeterende functies zoals de eenvoudig zelf te installeren betalingspagina, Going Dutch gesplitste betalingen, A/B tester en dynamische afhandeling helpen online verkopers nog succesvoller te zijn.

T : +31 (0) 20 2233 115
W :