www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

Honeypot bedrijfsprofiel

Logo Honeypot
Honeypot richt zich op tech jobs: het verbindt bedrijven met een unieke pool van vooraf gescreend talent dat actief op zoek is naar werk in Nederland, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. De Talent Succes Managers van Honeypot begeleiden tech-talenten tijdens hun zoektocht naar een baan en voorziet hen van waardevolle informatie, zoals de gemiddelde salarissen binnen hun vakgebied. Bedrijven die op het platform willen solliciteren bij deze tech-talenten zijn verplicht transparant te zijn over voorwaarden zoals salaris, locatie, programmeertalen en gebruikte technologieën. Meer dan 200.000 tech-talenten meldden zich tot nu toe al bij Honeypot aan en elke week komen er daar zo’n 1.000 bij. De 70 Honeypotters werken in kantoren in Amsterdam, Berlijn en Wenen. Het bedrijf bestaat sinds 2015 en is inmiddels Europa's grootste banenplatform dat zich richt op developers. In april 2019 werd Honeypot overgenomen door het beursgenoteerde New Work SE.

KvK

Volg Honeypot via: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog | instagram
Laatste persberichten
Honeypot lanceert Digital Dummy Hotline, het nieuwe ‘Wikipedia’ voor tech vraagstukken