Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau

Zivver bedrijfsprofiel

Logo Zivver
Zivver is een Nederlandse tech scale-up die organisaties helpt bij het beveiligen van hun gevoelige gegevens, het waarborgen van compliance en het voorkomen van datalekken. Het is de enige leverancier die digitale informatie beschermt in alle drie fasen van de verzending van e-mail en bestandsoverdracht: voor, tijdens en na verzending. Zivver optimaliseert veilige communicatie en productiviteit door een beveiligings- en privacylaag toe te voegen op de bestaande e-mailsystemen van organisaties, zoals Outlook (Desktop en Microsoft 365) en Gmail. Zivver is in 2015 opgericht door CIO Rick Goud. Het bedrijf heeft meer dan 100 medewerkers en werkt samen met 3.500 organisaties, waaronder de Rechtspraak en 40% van de Nederlandse ziekenhuizen en lokale overheden. Tot op heden heeft Zivver meer dan $ 30 miljoen aan financiering opgehaald via DN Capital, henQ capital, Dawn Capital en SmartFin, aangevuld met een innovatiekrediet van ABN AMRO Bank.

KvK

Volg Zivver via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Zivver behaalt 2e plek van Deloitte Technology Fast 50