www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

reBuy bedrijfsprofiel

Logo reBuy
reBuy koopt en verkoopt gebruikte elektronica om zo de levensduur van producten te verlengen en verborgen capaciteiten opnieuw bruikbaar te maken. In 2009 opgericht in Berlijn en sinds 2017 ook actief in Nederland en Frankrijk, is reBuy met 500 medewerkers en meer dan 5 miljoen klanten uitgegroeid tot de Europees marktleider op het gebied van refurbished elektronica. reBuy’s visie is dat gebruikte elektronica worden gezien als een bewust alternatief voor nieuw, zonder in te leveren op service en kwaliteit, maar natuurlijk wel met een mooi prijsvoordeel. Het verkopen gaat gemakkelijk en snel tegen een vaste prijs. De producten worden vervolgens via het reBuy-proces refurbished en met 3 jaar garantie verkocht. In Nederland kan de consument kiezen uit zeven verschillende categorieën (telefoons, tablets en e-readers, consoles, MacBooks, camera’s en lenzen, wearables en audio & hifi). In Duitsland worden ook media-artikelen verkocht zoals boeken, dvd’s en games.

Volg reBuy via: facebook | twitter | linkedin | youtube | instagram
Laatste persberichten
Voor elk type vakantieganger de perfecte gadget

Zes op de tien Nederlanders hebben twee of meer ongebruikte elektronicaproducten in huis