www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
Qlicense BV bedrijfsprofiel
Logo Qlicense BV
Bij Qlicense combineren wij kennis van de software & licentiemarkt met de ambitie om klanten écht te helpen met software & licentievraagstukken.

Qlicense biedt diensten aan als contractonderhandelingen, licentiebeheer, software-optimalisatie en compliance. Met onze werkwijze; door beter inzichtelijk te krijgen welke software in gebruik is en door wie, zijn toekomstige uitgave beter in te calculeren. Qlicense realiseert kostenbesparing en kostenvermijding door licentievraagstukken vanuit de klant te benaderen in plaats van vanuit de softwareleveranciers als Microsoft, Oracle.

Qlicense heeft er bewust voor gekozen om geen partner te worden van een softwarefabrikant, reseller of een auditor. Dit geeft ons de vrijheid om u 100% onafhankelijk te adviseren.

Of het nu gaat om een Microsoft verlenging, audit support, software-optimalisatie, contractonderhandeling, tweedehands software of een second opinion komt Qlicense met oplossingen die u verder helpt. Wij passen de licentie-regels toe in uw belang.

T : +31(0)85 06 00 660
E : info@qlicense.nl
W :

Volg Qlicense BV op: twitter | linkedin
Laatste persberichten
27 sep 2018 Tweedehands softwarelicenties in de strijd tegen stijgende ICT-kosten bij gemeenten
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com