www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2478 volgers blijven op de hoogte!
maincubes B.V. bedrijfsprofiel
Logo maincubes B.V.
Als onderdeel van het Duitse bouwconglomeraat Zech Group, met een hoofdkantoor in Frankfurt am Main, heeft maincubes de uitrol gepland van grootschalige, redundant gebouwde en sterk beveiligde datacenters in heel Europa. De huidige locaties zijn Frankfurt in Duitsland en Amsterdam Schiphol-Rijk in Nederland. maincubes Frankfurt (FRA01) begint al aardig vol te raken, nadat maincubes twee DAX-bedrijven als klant heeft opgetekend. Het recent geopende datacenter van maincubes in Amsterdam Schiphol-Rijk (AMS01) heeft vooralsnog voldoende vrije ruimte over, waaronder twee privé datacenter suites (met een capaciteit van respectievelijk 1.7MW en 1.3MW). Nieuwe en bestaande klanten in maincubes AMS01 krijgen nu toegang tot de Software Defined Optical Networking diensten van AFIBER.

T : +31 20 7880 380
E : info-nl@maincubes.com