www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nl
2483 volgers blijven op de hoogte!

Shippeo bedrijfsprofiel

Logo Shippeo
Shippeo, de Europese marktleider in Supply Chain Visibility, helpt internationale bedrijven om real-time logistieke data in te zetten voor uitzonderlijke klantenservice en operational excellence. Het wereldwijde platform biedt verladers, vervoerders en ontvangers continue monitoring en maximale nauwkeurigheid van verwachte aankomsttijden voor elke levering, waardoor ze snel problemen kunnen identificeren en tijdig kunnen anticiperen.

Shippeo werd opgericht in 2014 en volgt meer dan 3 miljoen ladingen per jaar voor toonaangevende klanten als Faurecia, Saint-Gobain, Intermarché en Leroy Merlin, in samenwerking met meer dan 1.000 carriers in heel Europa.

T : +31 20 799 16 19
W :

Volg Shippeo op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Shippeo opent kantoor in Scandinavië

Schneider Electric gaat met Shippeo haar klantgerichte supply chain digitaliseren

AsstrA verbetert kwaliteit van logistieke dienstverlening met Shippeo’s predictive visibility platform
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl