www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

Shippeo bedrijfsprofiel

Logo Shippeo
Shippeo, de marktleider in supply chain visibility, helpt internationale bedrijven om realtime logistieke data in te zetten voor uitzonderlijke klantenservice en operational excellence. Het wereldwijde platform biedt verladers, vervoerders en eindklanten continue monitoring en maximale nauwkeurigheid van verwachte aankomsttijden (ETA’s) voor elke levering, waardoor ze snel problemen kunnen identificeren en tijdig kunnen anticiperen. Shippeo werd opgericht in 2014 en volgt meer dan 5 miljoen ladingen per jaar voor toonaangevende klanten als Schneider Electric, Faurecia, Auchan en Leroy Merlin. Shippeo werkt met vervoerders in meer dan 40 landen, vanuit zeven kantoren in Europa.

Volg Shippeo via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Real-time Transport Visibility leverancier Shippeo vestigt zich in Europese transporthoofdstad Rotterdam

Shippeo en Peripass bundelen hun krachten om de visibility van de weg tot de yard te vergroten