www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2502 volgers blijven op de hoogte!

Shippeo bedrijfsprofiel

Logo Shippeo
Shippeo, de marktleider in supply chain visibility, helpt internationale bedrijven om realtime logistieke data in te zetten voor uitzonderlijke klantenservice en operational excellence. Het wereldwijde platform biedt verladers, vervoerders en eindklanten continue monitoring en maximale nauwkeurigheid van verwachte aankomsttijden (ETA’s) voor elke levering, waardoor ze snel problemen kunnen identificeren en tijdig kunnen anticiperen. Shippeo werd opgericht in 2014 en volgt meer dan 5 miljoen ladingen per jaar voor toonaangevende klanten als Schneider Electric, Faurecia, Auchan en Leroy Merlin. Shippeo werkt met vervoerders in meer dan 40 landen, vanuit zeven kantoren in Europa.

T : +31 20 799 16 19
W :

Volg Shippeo op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Eckes-Granini verbetert klantervaring en verkleint ecologische footprint met Shippeo's realtime visibility platform

Shippeo in Gartner's Market Guide for realtime transportation visibility

Shippeo haalt nog eens €20 miljoen investeringsgeld op
 Shippeo persberichtenarchief (11 berichten)
Bedrijfslocatie

www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl