www.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!

Smile bedrijfsprofiel

Logo Smile
Smile is expert in digitale en open-sourceprojecten, van advies tot ontwerp en uitvoering. Met vestigingen in zeven landen is Smile Europees leider op het gebied van digitale en open-source-services. Met de realisatie van de meest innovatieve oplossingen en software, leveren bijna 1300 enthousiaste medewerkers hun bijdrage aan honderden strategische digitale projecten voor belangrijke Franse en Europese ondernemingen. Smile blinkt uit in open-sourceproducten, componenten en frameworks, evenals zakelijke uitdagingen. Dankzij de vier pijlers van het bedrijf – Digital/E-business, Business Apps, Infrastructure en Embedded/IoT – en een complete lijn geïntegreerde services – consulting, digital agency, training, ontwikkeling en integratie, onderhoud en outsourcing – biedt Smile zijn klanten ondersteuning in iedere fase van de digitale transformatie. In 2017 bedroeg de omzet van Smile ruim 84 miljoen euro.

Koen Van Houtum
T : +31 (0)346 557 070
W :

Volg Smile op: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
21 nov 2019 SymfonyCon Amsterdam: Smile en SensioLabs versterken hun alliantie voor ontwikkeling Symfony

24 jul 2019 Keensight Capital neemt meerderheidsbelang in Smile

22 jul 2019 Smile benoemt Jean-Philippe Balança tot International Director