www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

SMILE bedrijfsprofiel

Logo SMILE
Wij zijn 1700+ digitale creatievelingen en doeners in 7+ landen. Sinds onze oprichting is onze aanpak gebaseerd op een diepgaande kennis van marktspecificaties, de zakelijke en financiële perspectieven en verwachtingen van onze klanten vanaf nu tot de volgende jaren. Ons open-source DNA is een enorme garantie voor onze waardepropositie. Wij ondersteunen onze klanten om betrouwbare beslissingen te nemen in technologie die hun business verbetert, zoals digitale en e-commerce platformen, bedrijfsapplicaties, Data, embedded technologieën & IoT, en Infrastructuurbeheer. Wij zijn leuk en innovatief, maar ook pragmatisch en resultaatgericht. Wij zijn SMILE, de Europese leider in Open-Source digitale diensten.

Koen Van Houtum

Volg SMILE via: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
SMILE versterkt aanbod in zakelijke applicaties door nieuwe strategische distributieovereenkomst met WSO2