www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlContentbureau
2477 volgers blijven op de hoogte!

Belastingdienst bedrijfsprofiel

Logo Belastingdienst
De Belastingdienst zorgt voor het binnenhalen van geld voor de BV Nederland. Geld voor onderwijs, veiligheid en gezondheidszorg. Voor sociale zekerheid, snelwegen, spoorlijnen en nog veel meer. Dit doen we door het heffen, innen en controleren van belastingen.

Daarnaast zorgen we ook voor het uitbetalen van toeslagen. En het beschermen van de samenleving tegen fraude en risico’s van goederen zoals wapens, drugs, nepmedicijnen of verdovende middelen (Douane en FIOD). Dit alles doen we niet alleen, maar in samenwerking met andere overheidspartijen en het bedrijfsleven.

Waar werken we naartoe? De Belastingdienst gaat veranderen. Daarbij staat moderne interactie met burgers en bedrijven centraal. En, intelligent gebruik van data voor beter toezicht. Dit doen we omdat we dan beter aansluiten op de maatschappij van nu.

Werk jij met ons mee?

Nederland kan niet zonder
de Belastingdienst kan niet zonder jou

T : 0800 - 0543 (gratis)