www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2474 volgers blijven op de hoogte!
UiPath bedrijfsprofiel
Logo UiPath
UiPath voert het ´automatisering voorop´-tijdperk aan – door zich hard te maken voor een software-robot voor iedereen; door gratis trainingen en open samenwerkingen aan te bieden; en door robots nieuwe vaardigheden bij te brengen door middel van AI (kunstmatige intelligentie) en ´machine learning´. De onderneming heeft zich ertoe verplicht om minstens een miljoen mensen de vaardigheden bij te brengen die het digitale tijdperk van hen vraagt, en het Robotic Process Automation (RPA)-platform van de onderneming heeft dan ook al miljoenen zich herhalende, geestdodende taken geautomatiseerd, bij bedrijven en overheidsorganisaties wereldwijd, ter verbetering van de productiviteit, de klantervaring en de medewerkerstevredenheid.

UiPath is een van de snelst groeiende en hoogst gewaardeerde AI-ondernemingen, en werd recentelijk door Comparably benoemd tot 6e beste plek om te werken en 11e grote onderneming met de beste bedrijfscultuur.

T : +31615247477
W :
        perspagina

Volg UiPath op: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
15 okt 2019 UiPath koopt StepShot en voegt procesdocumentering toe aan zijn toonaangevende RPA-platform

15 okt 2019 UiPath koopt ProcessGold en biedt voortaan ongeëvenaard inzicht in dataprocessen

12 dec 2018 Cindy Taphoorn start bij UiPath als Enterprise Sales Director
Bedrijfslocatie