Contentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

Kerridge Commercial Systems bedrijfsprofiel

Logo Kerridge Commercial Systems
Kerridge Commercial Systems is de leverancier van geavanceerde, volledig geïntegreerde bedrijfsoplossingen voor handelsbedrijven, groothandel en distributie. Met meer dan veertig jaar ervaring heeft het bedrijf een toonaangevende branchekennis en expertise van bedrijfsprocessen opgebouwd voor onder meer bouw- en sanitairhandelaren en distributeurs van elektrische, industriële en auto-onderdelen. Met ruim 650 werknemers en kantoren in Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Zuid-Afrika en de Verenigde Staten bedient Kerridge Commercial Systems meer dan 15.000 klanten op ruim 20.000 locaties wereldwijd. Begin 2018 nam het bedrijf AGP Business Software over, waardoor het nog beter in staat is te voldoen aan de behoeften van handelaren, distributeurs, verhuurbedrijven, installatiebedrijven en project gestuurde ondernemingen.

k8info@kerridgecs.nl

perspagina

Volg Kerridge Commercial Systems via: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog | instagram
Laatste persberichten