www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.LVTPR.com
2502 volgers blijven op de hoogte!

commercetools bedrijfsprofiel

Logo commercetools
commercetools is een vooruitstrevend bedrijf op het gebied van softwaretechnologie. Het biedt een platform voor cloudcommerce, dat de bouwstenen levert voor het nieuwe, digitale-commercetijdperk. De toonaangevende API-aanpak helpt retailers bij het creëren van merkwaarde door verkoopteams in staat te stellen unieke en interessante digitale-commerce-ervaringen te ontwerpen – vandaag en in de toekomst. De flexibele, op componenten gebaseerde architectuur verbetert de winstgevendheid door de ontwikkeltijd en middelen die nodig zijn om te migreren naar moderne commercetechnologie, aanzienlijk te verminderen en aan nieuwe klanteneisen te voldoen. Het is het perfecte startpunt voor op maat gemaakte microservices.

T : +31 (0)30 65 65 070
E : commercetools@lvtpr.nl
W :

Volg commercetools op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
commercetools introduceert Accelerator voor het uitrollen van commerce-initiatieven binnen twee weken

commercetools tekent deal van 130 miljoen euro met Insight Partners om wereldwijde groei te versnellen

Audi voegt met commercetools in op snelweg naar digitale toekomst
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.EVENTIVE.nl