www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlContentbureau
2471 volgers blijven op de hoogte!
HubSpot bedrijfsprofiel

HubSpot is een toonaangevend CRM, marketing, sales en supportplatform. Sinds 2006 probeert HubSpot de wereld meer inbound te maken. Vandaag de dag gebruiken meer dan 48.000 klanten in meer dan 100 landen de prijswinnende software, diensten en support van HubSpot voor een transformatie van de manier waarop ze klanten aantrekken, behouden en verwonderen. HubSpot biedt bedrijven met Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub en een krachtig gratis CRM de tools die ze nodig hebben om van klanten fans maken.

HubSpot is door Glassdoor, Fortune, The Boston Globe en The Boston Business Journal aangemerkt als topwerkgever. Het bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in Cambridge en heeft verder kantoren in Dublin (EMEA hoofdkantoor), Singapore, Sydney, Tokyo, Berlijn en Portsmouth.

T : +31 85 888 0286
E : hubspot@yellow-communications.com
W :

Volg HubSpot op: facebook | twitter | linkedin | youtube | instagram
Laatste persberichten

HubSpot persberichtenarchief (11 berichten)
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl