Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

2514 volgers @ICTberichten

C4IT bedrijfsprofiel

Logo C4IT
Onze Visie:
Bezit wordt steeds minder van belang in onze huidige maatschappij. Delen en samen gebruiken wanneer er behoefte bestaat is een veel gangbaarder model geworden. Dit geldt ook voor ondernemers. Door technologie vanuit een centrale omgeving beschikbaar te maken voor meerdere gebruikers vereenvoudigd de complexiteit , gaat de snelheid van implementatie omhoog en gaan de kosten van een CAPEX model naar een OPEX model. Zo ontstaat veel meer flexibiliteit voor ondernemers om in te spelen op actuele marktsituaties. Techniek volgt en ondersteunt nieuwe businessmogelijkheden.

Onze Missie:
C4IT – cloud voor Integratie van Telecommunicatie - ziet het als haar doel om klanten (B2B) innovatieve Telecommunicatie oplossingen aan te bieden die werken èn bijdragen aan het businessproces, zonder dat daarvoor technische kennis vereist is. Door Telecommunicatie oplossingen als een dienst aan te bieden krijgt de klant de beschikking over de gewenste functionaliteit maar ervaart niet de problematiek om dit technisch mogelijk te maken. Door dit vanuit een centrale omgeving voor veel gebruikers beschikbaar te maken ontstaan mogelijkheden die voor een enkel bedrijf veelal te kostbaar zijn en kan de kwaliteit naar een veel hoger niveau tegen dezelfde of zelfs lagere kosten dan wanneer een bedrijf dit on-premise zou proberen te realiseren. Onder kwaliteit verstaan we functionaliteit, up-time, service en gebruiksgemak. Organisaties moeten heden ten dage nieuwe technologieën omarmen om hun business processen efficiënter en effectiever te maken om te kunnen overleven.

+31 (0)88-0086666
+31 (0)88-0086665