www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl

Zendesk bedrijfsprofiel

Logo Zendesk
Bij Zendesk geloven we dat elke goede klantrelatie voortkomt uit een gesprek. Daarom hebben we een softwarebedrijf voor klantenservice gebouwd dat oplossingen ontwikkelt om klantrelaties te verbeteren. Van enterprises tot startups, krachtige en innovatie customer experiences moeten voor elk bedrijf binnen handbereik liggen, ongeacht de grootte, branche of ambitie. Zendesk heeft meer dan 16.000 klanten in een groot aantal sectoren in meer dan 30 talen. Het hoofdkantoor van Zendesk bevindt zich in San Francisco en meerdere kantoren wereldwijd.

Volg Zendesk via: facebook | twitter | linkedin | instagram
Laatste persberichten
Zendesk presenteert nieuwe Suite met krachtige messaging-functies

Onderzoek Zendesk: zakelijk succes in 2021 hangt af van het leveren van uitzonderlijke customer experience