www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
Custom Decks bedrijfsprofiel
Logo Custom Decks
Custom Decks is opgezet door vader en zoon. De combinatie van fanatiek skater (zoon) en gepassioneerd foto- en graphics printer (vader) leidde tot het idee voor Custom Decks. Interesse voor custom skateboards is er altijd al, van het bijsnijden van griptape tot het spuiten van de onderkant van een blank deck. Met Custom Decks willen we iets nieuws toevoegen, CustomDecks steeft naar de beste kwaliteit graphics onder de beste kwaliteit Decks. Onder de beste kwaliteit verstaan wij: duurzaam (graphics blijven ongekend lang zichtbaar, ook bij intensief skate boarden), superscherpe printkwaliteit en hoogwaardige decks van de hoogste kwaliteit met als doel Tevreden Klanten! Wij zijn van mening dat ieder ontwerp een kunstwerk is en als zodanig moet worden behandeld. In onze ogen kan je een graphic ontwerpen, het deck laten maken, en het vervolgens thuis aan de muur ophangen als kunstwerk. Eerste insteek is en blijft om de show te stelen op het skatepark of op de straten met jouw eigen Customdeck! Maar de wall art toepassing, voor of na gebruik van het Deck, is voor ons een tweede belangrijk uitgangspunt. Reden waarom we naast topkwaliteit decks ook de graphics door ons zelf ontworpen systeem in topkwaliteit aanbrengen.

T : +31 (0)20 820 87 85
E : info@customdecks.nl
W :

Volg Custom Decks op: facebook | instagram
Laatste persberichten
29 mrt 2018 CustomDecks.NL: Eerste leverancier van gepersonaliseerde skateboards in Nederland
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl