Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

ManpowerGroup bedrijfsprofiel

Logo ManpowerGroup
ManpowerGroup® (NYSE: MAN) is wereldwijd koploper op het gebied van arbeidsmarktoplossingen en helpt organisaties met het aantrekken, in kaart brengen en verder ontwikkelen van talent. Hierdoor worden e´n blijven organisaties succesvol in de snel veranderende wereld. ManpowerGroup voorziet meer dan 400.000 verschillende organisaties in hun behoefte naar vernieuwende oplossingen en passend talent. Voor meer dan drie miljoen mensen vindt ManpowerGroup duurzaam en zinvol werk binnen een grote diversiteit aan vakgebieden en expertises. De merken Manpower®, Experis®, Right Management® en ManpowerGroup Solutions creëren al 70 jaar lang toegevoegde waarde voor opdrachtgevers en kandidaten uit meer dan 75 verschillende landen. ManpowerGroup wordt regelmatig erkend op het gebied van diversiteit – als beste plek om te werken voor vrouwen, inclusiviteit, gelijkheid en handicaps. In 2021 is ManpowerGroup voor de twaalfde keer op rij uitgeroepen tot een van de ‘World's Most Ethical Companies’. Dit is een bevestiging dat ManpowerGroup het meest betrouwbare merk is in de branche voor veelgevraagd talent.

info@manpowergroup.nl

Volg ManpowerGroup via: twitter | linkedin
Laatste persberichten
Optimisme in de Nederlandse arbeidsmarkt: werkgevers verwachten dit kwartaal negen procent stijging werkgelegenheid