Herken zakelijke websitebezoekersContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

CapX Nederland bedrijfsprofiel

Logo CapX Nederland
CapX Nederland is de toonaangevende ‘value added’ distributeur van Nederland op het gebied van particuliere GSM- en LTE-communicatieoplossingen, waaronder alarmen voor persoonlijke beveiliging, productie-alarmen (IoT) en andere bedrijfskritieke informatie. We bieden op maat gemaakte integraties met marktleiders op het gebied van gezondheidszorg, domotica, evacuatie en brandmelding. Binnen onze 'one device'-oplossing brengen we alle functies samen van een pieper (pager), GSM, DECT, Voice over WLAN en radio. Als gevolg hiervan heeft de gebruiker slechts één apparaat nodig voor interactieve paging, locatiebepaling, Push To Talk (PTT) en persoonlijke beveiliging. CapX-resellers hebben wereldwijd meer dan 150 systemen geïnstalleerd in de gezondheidszorg en de maakindustrie. We bedienen ons 100% reseller-partnernetwerk vanuit ons hoofdkantoor in Nijkerk.

+31 (0)88 - 227 48 48
info@capxnederland.nl

KvK

Volg CapX Nederland via: linkedin
Laatste persberichten
PRIVATE LTE (4G / 5G) EXPERTS FORGE CLOSE PARTNERSHIP

PRIVATE LTE (4G / 5G) EXPERTS GAAN NAUWE SAMENWERKING AAN

Corning & Druid 4G technology for more secure, scalable and future proof wireless technology solutions for Dutch Healthcare
Persdrive
Persdrive, bestanden voor de pers. Download bestanden die vrij te gebruiken zijn voor hergebruik. Geüpload door een bevoegde gebruiker van dit bedrijf dus rechtstreeks uit de bron.
  • Open
  •  persdrive