www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
CapX Nederland bedrijfsprofiel
Logo CapX Nederland
CapX Nederland is de toonaangevende ‘value added’ distributeur van Nederland op het gebied van particuliere GSM- en LTE-communicatieoplossingen, waaronder alarmen voor persoonlijke beveiliging, productie-alarmen (IoT) en andere bedrijfskritieke informatie. We bieden op maat gemaakte integraties met marktleiders op het gebied van gezondheidszorg, domotica, evacuatie en brandmelding. Binnen onze 'one device'-oplossing brengen we alle functies samen van een pieper (pager), GSM, DECT, Voice over WLAN en radio. Als gevolg hiervan heeft de gebruiker slechts één apparaat nodig voor interactieve paging, locatiebepaling, Push To Talk (PTT) en persoonlijke beveiliging. CapX-resellers hebben wereldwijd meer dan 150 systemen geïnstalleerd in de gezondheidszorg en de maakindustrie. We bedienen ons 100% reseller-partnernetwerk vanuit ons hoofdkantoor in Nijkerk.

T : +31 (0) 88 - 227 48 48
E : info@capxnederland.nl