www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

Novulo bedrijfsprofiel

Logo Novulo
Novulo is de grondlegger van prescriptive low-code. Deze aanpak biedt organisaties het fundament om strategische applicaties te moderniseren en continu te innoveren. De kracht zit in de combinatie van herbruikbare best-of-breed oplossingen met snelle softwareontwikkeling op één platform. Deze combinatie maakt het mogelijk om applicaties snel te wijzigen. Dit draagt bij aan ongekende ontwikkelsnelheid, continue optimalisatie van bedrijf en applicatie en volledige integratie van data en bedrijfsprocessen. Het Novulo platform legt een solide basis voor de geleidelijke vervanging van kernapplicaties en het versterken van het onderscheidend vermogen van organisaties. Het platform heeft zich bewezen in complexe en bedrijfskritische omgevingen bij meer dan 200 organisaties met grote gebruikersaantallen en hoge prestatievereisten. Met het Novulo platform modeleren deze organisaties hun toekomst en zijn zij in staat de bedrijfsvoering dagelijks te verbeteren. Tot het klantportfolio horen onder andere AirFrance, Gemeente Enschede, Kamera Express en KLM.

KvK

Volg Novulo via: facebook | twitter | linkedin