www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2497 volgers blijven op de hoogte!

Fontys Hogeschool ICT bedrijfsprofiel

Logo Fontys Hogeschool ICT
ICT is overal. Het is een vanzelfsprekend onderdeel van ons leven. Onze moderne wereld draait op ICT. ICT staat ook nooit stil, elke dag zijn er nieuwe ontwikkelingen en uitdagingen. Daarom is Fontys Hogeschool voor ICT een veelzijdige en flexibele ICT-opleiding. Een opleiding die inspeelt op wat er om ons heen gebeurt en die zelf betrokken is bij innovaties. Een opleiding waarmee je helemaal up-to-date aan je carriere kunt beginnen. Het is een opleiding met een kwalitatief hoog niveau en een ruim aanbod aan mogelijkheden. De inhoud is altijd actueel door de samenwerking met 50 gerenommeerde ICT bedrijven. Fontys Hogeschool ICT is de eerste en enige hogeschool die alle ICT-opleidingen aanbiedt binnen één brede bacheloropleiding.

T : 08850 80000
E : info@fontys.nl
W :

Volg Fontys Hogeschool ICT op: facebook | twitter | linkedin | youtube | instagram
Laatste persberichten
ICT-student maakt 3D animatievideo voor neurochirurgie afdeling Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis Tilburg

ICT In Practice: inkijk op de toekomst bij Fontys ICT InnovationLab

Fontys Hogeschool ICT maakt bezoekers GLOW bewust over gevaren gebruik openbare wifinetwerken met uniek lichtproject
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl