www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Knab bedrijfsprofiel

Logo Knab
Als het over geld gaat, zijn wij er voor je!

Knab is in 2012 opgericht omdat we het anders wilden doen. Dat gegeven staat nog steeds als een paal boven water. Anno 2017 zijn we echter al veel meer dan alleen de online bank waar het destijds mee begon. Zo introduceerden we Knab Verzekeren, Knab Hypotheken en Knab Crowdfunding. Stuk voor stuk diensten waarmee we onze klanten nog meer kunnen ontzorgen.

Het knagende, onzekere gevoel over je financiën slaat immers niet alleen op je betaal- en spaarrekeningen. Veel Nederlanders hebben geen goed overzicht van al hun verzekeringen, zijn niet goed gedekt, of betalen onnodig hoge premies. Daarnaast betalen huizenkopers vaak teveel voor online hypotheekadvies. Dat kan en moet anders! Knab helpt daarbij.

Voor steeds meer geldzaken kun je dus terecht bij Knab. Het grote voordeel is dat wij je kennen. Dat komt door de gegevens die we van je hebben en onze slimme algoritmes die we daarop loslaten. Die technologie vullen we aan met hoogstaande en persoonlijke service van onze medewerkers. Een unieke combinatie in de financiële wereld, waar jij als klant het voordeel van merkt.

Als klant van Knab voel je dat je moeiteloos grip op je geldzaken krijgt. Met jouw data en onze service halen we samen het maximale uit je geld. Of het nou gaat om je bankrekening, je verzekeringen of je hypotheek; wij zijn er voor jou. Fijn toch?

Knab werkt in jouw voordeel.

Anne Ruth Groen

perspagina

KvK

Volg Knab via: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog