www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Hostingjournalist.com bedrijfsprofiel

Logo Hostingjournalist.com
HostingJournalist.com is een snelgroeiende nieuwsportal welke doelgericht een wereldwijd publiek bedient binnen het cloud, hosting en datacenter business segment. Middels een dagelijkse nieuwsvoorziening - 7 dagen per week, alsmede interviews, opinieartikelen en video feeds, weet HostingJournalist.com CXO’s. IT directeuren, IT en business professionals aan zich te binden. Het nieuwsplatform stelt bedrijven binnen de cloud, hosting en datacenter business in staat om targeted marketingcampagnes uit te rollen, waarin content marketing, advertising en sociale media executie tezamen of los van elkaar zorgen voor een effectief wereldwijd bereik.

HostingJournalist.com is als uitgeefmerk eigendom van BRDR Media (brdr-media.com), een in Zutphen gevestigd mediabedrijf met wereldwijde activiteiten en een focus op kwaliteitsjournalistiek en need-to-know content op het snijvlak van business en technologie. Als uitgever is BRDR Media erop gebrand om een wereldwijd netwerk van IT publicaties op te bouwen en doelgericht een publiek aan te spreken van technologiekopers en decision makers.

Meer informatie over HostingJournalist.com is te vinden op de nieuwe website: https://hostingjournalist.com.

Meer informatie over OnlineTalentLab B.V. is te vinden op onlinetalentlab.nl.

contact@HostingJournalist.com

Volg Hostingjournalist.com via: facebook | twitter | linkedin