www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2481 volgers blijven op de hoogte!

Information Builders bedrijfsprofiel

Logo Information Builders
Information Builders levert de meest schaalbare softwareoplossingen voor datamanagement en -analytics uit de branche. Wij helpen organisaties hun data te operationaliseren en er waarde uit te halen via inzichten die aanzetten tot actie. Ons geïntegreerde platform voor business intelligence (BI), analytics, data-integratie en -integriteit levert, in combinatie met onze bewezen expertise, sneller waarde op – met minder risico’s. Wij zij ervan overtuigd dat data en analytics de drijfveren zijn van digitale transformatie, en het is ons doel om onze klanten te helpen te profiteren van nieuwe mogelijkheden in de verbonden wereld. Het hoofdkantoor van Information Builders staat in New York. Daarnaast heeft het bedrijf verschillende filialen over de hele wereld en is het één van de grootste onafhankelijke, private ondernemingen in de branche.

T : +31 (20) 456-3333
F : +31 (20) 456-3300
E : info@ibi.nl
W :

Volg Information Builders op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
1 mrt 2018 Information Builders introduceert iWay 8

26 jun 2017 Information Builders en Plainwater slaan handen ineen op gebied van Business Intelligence

10 mei 2017 Nieuwste trends rond self-service business intelligence en analytics centraal tijdens International Summit 2017 van Information Builders
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl