www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2486 volgers blijven op de hoogte!

Ruckus bedrijfsprofiel

Logo Ruckus
Ruckus levert ‘simply better wireless networking’ – en nu ook wired switching – aan ondernemingen, service providers, overheden en het midden- en kleinbedrijf wereldwijd. De Ruckus business unit van Brocade is gericht op technologische innovatie, partner ecosystemen en klantenservice – waardoor de best mogelijke draadloze ervaring voor de meest uitdagende omgevingen binnen- en buitenshuis geleverd kan worden. Het Smart WiFi platform biedt schaalbare, high performance WiFi met vereenvoudigde controle en management voor on-premise en cloud-gebaseerde WiFi implementaties, samen met nieuwe diensten voor beveiligd aanmelden, beleidsmanagement, locatiediensten en analyses die nieuwe ondernemingskansen bieden. De Ruckus ICX 7000 switch familie biedt flexibel, vereenvoudigd en schaalbaar beheer, dat tegemoet komt aan de wensen van organisaties van alle soorten en groottes.

T : +31 030 65 85 125
E : info@alcadis.nl
W :

Volg Ruckus op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Ruckus Network benoemt Eric Law als VP EMEA Sales

Ruckus introduceert de ICX 7850-switch voor edge-to-core 100GbE-netwerken

Ruckus Networks access points als eerste in de sector Wi-Fi CERTIFIED Vantage 2 gecertificeerd
 Ruckus persberichtenarchief (20 berichten)
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com