www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2479 volgers blijven op de hoogte!

Hogeschool Tio bedrijfsprofiel

Logo Hogeschool Tio
Aangenaam Tio,

De erkende opleidingen van Tio bereiden je voor op een carrière in hotellerie, eventmanagement, toerisme en business.

Als particuliere onderwijsinstelling kan Hogeschool Tio meer investeren in de kwaliteit van het onderwijs dan overheidsinstellingen. De vestigingen van Tio zijn klein, net als de klassen, met gemiddeld slechts zo’n 13 studenten. Docenten kunnen je daardoor veel persoonlijke aandacht geven.

De persoonlijke benadering van Tio maakt snel studeren mogelijk. Het onderwijs is intensief, met veel contacturen. Bij Tio kun je daardoor in slechts drie jaar en een maand het bachelordiploma behalen. Je mbo4-diploma (middelbare hotelschool, MTRO, business of luchtvaartdienstverlener) kun je in slechts twee jaar behalen. Als havist of mbo‘er kun je het mbo4-diploma bovendien in slechts één jaar behalen.

Als je kiest voor een studie bij Tio, kies je voor een carrière in ’s werelds grootste bedrijfstakken. Tio-afgestudeerden zijn vanwege hun gevoel voor dienstverlening, uitstekende communicatieve vaardigheden en hands-on mentaliteit van harte welkom in vele branches. Ongeveer de helft van de afgestudeerden is dan ook werkzaam buiten de branches waar Tio voor opleidt.

T : +31 (0)30 7 999 000
E : info@tio.nl